manuel raymond

Mahkum olduğumdur.
Kaderim olandır.
Sik gibi sesiyle metallica yardırmaya çalışacağım büyük ihtimalle de yapamayacağımdır. Olsundur, denemeye değerdir, rock müzik aşkına katlanacağım, ilerde fenderle değiştireceğimdir. Tamam fender olmayabilü ama bi yamaha ya da ibanez olu yani.
He bu arada, kızlar elektro çalamaz diyenlerin götüne sokacağımdır. Saygılar. *
© copyright 2005 - 2026