bugün

edirne

geride bıraktığım 3 yılın nasıl geçtiğini anlamadığım avrupaî şehir. insanları yardımseverdir, alkolü çok sever ve çok tüketirler ama alkol sonucu çıkan taşkınlıklar yok denecek kadar azdır. esnafın geçim kaynağı %95 öğrencilerdendir. yıllardır aşılamayan ulaşım sorunu vardır ama bir yerden başka bir yere gitmek için pek fazla minibüs ihtiyacı duyulmamaktadır. soğuğu dondurucu sıcağı kavurucudur. yaşanılası, cennet gibi bir yerdir.
© copyright 2005 - 2026