bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- günün şiiri3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türk kızı egosu6
- 2026 dünya kupası22
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- aşure2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- zippo2
- kıskanmak7
- kazım koyuncu2
- pkk nasıl biter5
- cips alırken utanmak2
80 öncesi zekayla, nifak tohumlarıyla bu insanın 33 yıl sonra salınması ve akabinde açıklamaları yorumlanırsa yorumlayıcının art niyetliliğinin ve bilerek veya bilmeyerek bölücülük yaptığının ilanı olan kişidir.
1. olarak
80 öncesi olaylardan bugüne içeride yatan üç-beş kişiden biridir bu. Bundan önce kendilerine solcu diyen katiller çoktan salınmıştır. Katiller salınırken alkış tutup diğer bir katilin içeride geberene kadar tutulmasını istemek iki yüzlülüktür. Hukuktan,eşitlikten dem vuran kişi solcu denilen katiller de salındığı zaman "nereye salıyosunuz lan" diyecekti. Ayrıca Apo'ya ev hapsi olsun diyenlerin de bu salınmaya karşı çıkması absürtlüktür. Şahsen ben hukukun bu derecede esnetilip Apo ev hapsine alınsın, şunlar bunlar çıkarılsın denmesini ülkenin geleceği açısından bir Türk Milliyetçisi, Doğrudan doğruya sadece ve sadece Ülkücü, saidi kürdi değil Ahmet yesevi, hacı bektaşi veli horosan erenleri geleneğinden gelen bir müslüman ve Milliyetçi hareket partili olarak doğru bulmuyorum.
2. olarak
bu adam çıkar çıkmaz ne demiş? "Başbakana minnetimi sunuyorum" demiş. Olabilir. 33 yıldan beri içeride yatıp da kendini çıkartan insana minnetini sunmayacak kişi çok azdır harbiden idealist olması lazımdır. Solcu! cem karacanın özal'ın eline sarıldığı günleri hatırlamak lazım veya kemal burkay'ın tayyip'in bir taraflarını yaladığını da.
3. olarak
Başbakana minnet sunmak başka akabinde ""Vallahi AKP doğrultusunda ülkenin gidişatı şimdilik gayet iyi. Biz memnunuz şahsen. Ben aslında siyasetten uzak bir insanım. Ben ülkücüyüm. Ülkücü ile MHP’nin çizgisi farklı bana göre. Benimki daha farklı. Ben islami ağırlıklı bir ülkücüyüm. islamiyete gönül vermiş bir insanım" bu yavşakça sözleri etmek başkadır. Bu sözlerin açıklaması ben müslümanım diğerleri kafirdir demektir, müslüman olduğunu iddia eden ülkücüler de akpye oy versin ülke güzel demektir. Bununla beraber yıllardan beri AKP'nin MHP'yi bölme haliyle AKP'ye karşı en önemli siyasi hareketi parçalama hamlesine hizmet etmektedir. Bu hamleye hizmet eden kişinin Nurcu olduğundan bahsetmesi 80 öncesinde de kim olduğunun esasında kanıtıdır. Bu da 80 öncesindeki maşalık, kaos, senden gibi görünen kişinin aslında çakalın kralı olduğunun da göstergesidir. Ha geri-zekalı solcu bizim içimizde böyle adamlar yoktu diyebilir. Diyebilir de öldürülen binlerce masum ülkücünün neden öldürüldüğünde "faşistlerdi yeaavvv" diye insanlıktan çıkmış bir yanıt verirler.
4. olarak
"Yani sanki Türkiye’de ülkücü olarak bir tek ben varım. Bedelini sadece bana ödettiler. Bu anlamda bir savunmam olmuştu mahkemeye karşı" demesi, mahkemeye çıktığında birçok ülkücüye kendi yakasını kurtarmak için suç isnat ettiğinin kanıtıdır. bu cümleden daha bir çok anlam çıkartılabilir. uzun uzun yazmayacağım aklı olan anlar.
son minvalde 80 öncesi olaylara sağ-sol mantığıyla yaklaşmak, sağdan veya soldan masum olmalarına rağmen öldürülmüş Türk çocuklarına en büyük hakarettir ve bugün için de bölücülüktür. 2000lere gelindiğinde sağ sol kalmamıştır. 2000ler Türk çocuklarının birlikte amerika'ya ve diğer bütün dış mihraklara rağmen geleceğe yürümesi gereken yıllardır. Bunu da ne devrimci teraneler ne de islamcı teraneler yanlışlayamaz.
1. olarak
80 öncesi olaylardan bugüne içeride yatan üç-beş kişiden biridir bu. Bundan önce kendilerine solcu diyen katiller çoktan salınmıştır. Katiller salınırken alkış tutup diğer bir katilin içeride geberene kadar tutulmasını istemek iki yüzlülüktür. Hukuktan,eşitlikten dem vuran kişi solcu denilen katiller de salındığı zaman "nereye salıyosunuz lan" diyecekti. Ayrıca Apo'ya ev hapsi olsun diyenlerin de bu salınmaya karşı çıkması absürtlüktür. Şahsen ben hukukun bu derecede esnetilip Apo ev hapsine alınsın, şunlar bunlar çıkarılsın denmesini ülkenin geleceği açısından bir Türk Milliyetçisi, Doğrudan doğruya sadece ve sadece Ülkücü, saidi kürdi değil Ahmet yesevi, hacı bektaşi veli horosan erenleri geleneğinden gelen bir müslüman ve Milliyetçi hareket partili olarak doğru bulmuyorum.
2. olarak
bu adam çıkar çıkmaz ne demiş? "Başbakana minnetimi sunuyorum" demiş. Olabilir. 33 yıldan beri içeride yatıp da kendini çıkartan insana minnetini sunmayacak kişi çok azdır harbiden idealist olması lazımdır. Solcu! cem karacanın özal'ın eline sarıldığı günleri hatırlamak lazım veya kemal burkay'ın tayyip'in bir taraflarını yaladığını da.
3. olarak
Başbakana minnet sunmak başka akabinde ""Vallahi AKP doğrultusunda ülkenin gidişatı şimdilik gayet iyi. Biz memnunuz şahsen. Ben aslında siyasetten uzak bir insanım. Ben ülkücüyüm. Ülkücü ile MHP’nin çizgisi farklı bana göre. Benimki daha farklı. Ben islami ağırlıklı bir ülkücüyüm. islamiyete gönül vermiş bir insanım" bu yavşakça sözleri etmek başkadır. Bu sözlerin açıklaması ben müslümanım diğerleri kafirdir demektir, müslüman olduğunu iddia eden ülkücüler de akpye oy versin ülke güzel demektir. Bununla beraber yıllardan beri AKP'nin MHP'yi bölme haliyle AKP'ye karşı en önemli siyasi hareketi parçalama hamlesine hizmet etmektedir. Bu hamleye hizmet eden kişinin Nurcu olduğundan bahsetmesi 80 öncesinde de kim olduğunun esasında kanıtıdır. Bu da 80 öncesindeki maşalık, kaos, senden gibi görünen kişinin aslında çakalın kralı olduğunun da göstergesidir. Ha geri-zekalı solcu bizim içimizde böyle adamlar yoktu diyebilir. Diyebilir de öldürülen binlerce masum ülkücünün neden öldürüldüğünde "faşistlerdi yeaavvv" diye insanlıktan çıkmış bir yanıt verirler.
4. olarak
"Yani sanki Türkiye’de ülkücü olarak bir tek ben varım. Bedelini sadece bana ödettiler. Bu anlamda bir savunmam olmuştu mahkemeye karşı" demesi, mahkemeye çıktığında birçok ülkücüye kendi yakasını kurtarmak için suç isnat ettiğinin kanıtıdır. bu cümleden daha bir çok anlam çıkartılabilir. uzun uzun yazmayacağım aklı olan anlar.
son minvalde 80 öncesi olaylara sağ-sol mantığıyla yaklaşmak, sağdan veya soldan masum olmalarına rağmen öldürülmüş Türk çocuklarına en büyük hakarettir ve bugün için de bölücülüktür. 2000lere gelindiğinde sağ sol kalmamıştır. 2000ler Türk çocuklarının birlikte amerika'ya ve diğer bütün dış mihraklara rağmen geleceğe yürümesi gereken yıllardır. Bunu da ne devrimci teraneler ne de islamcı teraneler yanlışlayamaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar