bugün

westlife

olağanüstü bir veda konseriyle artık dağılmış olan grup. stadda ki yaklaşık yüzbin kişiyi ağlatmayı başararak, müzik tarihine adlarını altın harflerle yazdırdılar. veda konuşmaları -özellikle shane'nin konuşması- olaya tuz biber niyetine olup konseri daha da acıklı bir hale getirdi. ne diyelim çok özleyeceğiz sizi çocuklar, çok..

veda konuşmaları: http://www.youtube.com/watch?v=VzLcQVs7y5w

ve son bir kez you raise me up: http://www.youtube.com/watch?v=4rQOUqbzlzs
© copyright 2005 - 2026