neslihan sam

çok sevimli hocadır keşke ablam olsaymış dediğim insandır. Günde 4 saat uyuduğunu söylemiş ve bir kez daha takdirimikazanmıştır. sınavları bana zor gelir çünkü yorum değil ezber sorularına ağırlık verir. pozitif enerji kaynağıdır.
© copyright 2005 - 2026