bugün

anneannenin yanında 2 hafta kalmak

en az 5 kilodur,uykusuzluktur,temizlik yapmaktan yorulmaktır ama en güzeli özlem gidermek,büyük bir ısırık almaktır...iyidir iyi...
© copyright 2005 - 2026