bugün

zembur

Yazılanların az bile olduğu şey. Şey bile değil de neyse.

Ulan onbeş dk. Dir izliyorum bu süre zarfında tuvalette dursam daha iyiydi. Bi tane video izletti çok komik falan dedi önce video da şu fb gs maçı önce ropörtaj yapıyo dayı heyecanlı mısın falan.

Bunu cidden izleyenin kafasını sikeyim.
© copyright 2005 - 2026