bugün

scrool lock

klavyenin en gerekli tuşudur.

merak ediyorum; bu tuş olmasaydı ne yapardık, ne ederdik? allah yazdıysa bozsun.

düşüncesi bile yeterince korkunç.

bu başlığı inceleyip, o tuşu gereksiz bulup da elimizden alırlarsa,
çocuğumu keserim! yaparım bunu.
© copyright 2005 - 2026