bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
Günün birinde iki tane ösym mağduru lise mezunu varmış. Bu mezunlar hayatlarından lise denilen kurumunda ayrılmasıyla monotonlaşmaya başlamışlar. Sonra dersane denilen kurumlara birsürü para verip düzgünce çalışmaya karar vermişler. ilk zamanlar ikiside gayet güzel çalışırken erkek olan yine tembelleşmeye başlamış. Ama böyle artık ders çalışmayı neredeyse tamamen bırakmış. Taki diğer ösym madurunu tanıyana kadar... Belki ilk görüşte aşık olamamış ama gün geçtikçe hayatının önemli bir bölümünü oluşturmaya başlamış. Ardından hayatı düzene girmeye başlamış. Dünyasına huzur gelmiş. Önceden saatlerce hüzünlenerek dinlediği müziklerle mutlu olmaya başlamış. Üzerindeki miskinlikte yavaş yavaş kalkmaya başlamış. Çünkü kız ösym mağduru onun yine üzülmesini istemiyormuş. Hadi biraz da ders çalışalım deyip çalışmaya teşvik ediyormuş mağdurumuzu. Bir süre sonra artık böyle devam edemeyeceğini artık hislerini açıklaması gerektiğini anlamış ösym mağduru. Neyse buluşmuşlar biryerde. Yola çıktıklarında ösym mağduru yalnız olmayacaklarını düşünmüş çünkü yanlarında bir arkadaşı geliyomuş. Bu arkadaşda oradan eve gidecek kelimesinin ardından rahatlayan ösym mağduru çok fazla heyecanlıymış. Aklında zaten "kabul etmezse" kelimesinin ağırlığı varken rahat hareket edemezdiki. Sohbet etmeye başladıklarında gözleri adeta mıknatıs gibi gelmiş ösym mağdurunun gözlerine. Hiç ayıramıyormuş gözlerini. Kız konuştukça mest oluyormuş. böyle güzel gözleri olan bi insanın yanında heyecanlanmadan konuşmak terbiyesizlik olurmuş cidden. Ösym mağduruda hiç konuşamamış zaten. Hep güzel kız konuşmuş. Ama emin olsun karşısında öyle bir güzellik olsa o da konuşamazmış. Bir süre sonra kendine gelmiş mağdurumuz. Benimde bir şeyler konuşmam gerek demiş. Konuşmuşta. içindeki kelebeklerin sebebini açıklamış. Seviyorum seni demiş. Karşısındaki güzel kız fazlaca utangaç olduğu için sadece ellerini yanaklarına koyarak bende diyebilmiş. Bi süre komik bir şekilde ezilip büzülmüşler. Ardından biraz konuşup yola koyulmuşlar. Kızımız birazcık inatmış eve kadar bırakmasını istememiş ösym mağdurunun. Ama onun yanında yürümenin ösym mağrdurunun hayatında yaptığı nadir doğru işlerin başında geldiğini bilmiyomuş güzel kız.
Devamı için (bkz: kovaların aşkı)
Devamı için (bkz: kovaların aşkı)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar