bugün

gecedegiden

(#14946628) sınır çizmek...
bu yazar gibi düşünenlerin evliliğini düşünemiyorum. çünkü bu kafayla ne karısına ne de evlatlarına gerektiği değeri ver(e)mezler.

-"neden tek karıyla yetineyim ki??".
"neden bir çocuğu sırf tohumu bana ait diye diğer çocuklardan ayırayım ki" gibi gibi...

yeni yazarmış. keşke gelmeseydi...
© copyright 2005 - 2026