bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- allah bu yahudilerin belası versin3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 1 euro 52 93 tl2
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- 0 0 75
- toplu taşıma aracı2
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- ayrılığın 7 aşaması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- tekerlek kaşar4
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
Müşteri olarak da, iş olarak da mümkün olduğunca uzak durulması gereken umut taciri saadet zinciri.
Ürünlerinin Amerika içinde satışı FDA tarafından yasaklanmıştır.
Ancak Türkiye gibi üçüncü dünya ülkelerinde tutunabilmektedirler.
Kendileriyle ilgili bir anım da var:
Yeni mezun bir çömezken yıllar önce herbalife'ın bir iş görüşmesine gitmiştim.
Taksim'de bir oteldeydi. Belki orada 50 kişi vardı görüşmek için bekleyen. Matah bir şey sanıp ben de beklemeye koyuldum. Bizi bir toplantı odasına aldılar. Slayt gösterisi başlayacaktı, öndeki masanın yanında koca hoparlörler, ve çıstak çıstak çalan bir müzik....
Hala işin nasıl bir iş olduğunu bilmiyordum ve merakla bekliyordum. Sonra yönetici gibi, başkan gibi birkaç kişi konuşmaya, firma profilini anlatmaya başladılar. Ondan sonra ise bazı satış temsilcileri çıkıp show yapar gibi "kilomu bilmem kaç kilo kontrol ettim" diyerek (ve bunu yaparken de kolunu havaya kaldırmak gibi show amaçlı hareketler yaparak) bizi etkilemeye çalıştı.
Belki yarım saat, belki 1 saat sürdü bu gösteri müzik eşliğinde, hatırlamıyorum. Bir ton şey anlatıldı, en son da söylenen şuydu: Herbalife'a katılabilmek için önce onun paketini satın alıp kullanmak zorunda olduğumuz. En son bir soru sorayım dedim, sormama kalmadan bütün yetkililer salondan boşalmıştı bile!...Şaşakalmıştım, zaten cebimde üç kuruş para yoktu, olsa neden iş arayaydım ki? Demek ki bu bir iş görüşmesi değil, pazarlama ve satış gösterisiydi, ama beni hiç de etkileyememişti. Öfkeli bir şekilde çıkmıştım oradan.
O günden sonra Herbalife ismini ne zaman duysam tiksinti duydum. Ha, bir ara ben de çok kilo almıştım, ama Herbalife'ı kullanmak aklımın ucuna bile gelmedi, bol bol spor yaptım. Şu an lisanslı sporcuyum. Ve kilomu istediğim gibi kontrol altında tutabiliyorum.
Ürünlerinin Amerika içinde satışı FDA tarafından yasaklanmıştır.
Ancak Türkiye gibi üçüncü dünya ülkelerinde tutunabilmektedirler.
Kendileriyle ilgili bir anım da var:
Yeni mezun bir çömezken yıllar önce herbalife'ın bir iş görüşmesine gitmiştim.
Taksim'de bir oteldeydi. Belki orada 50 kişi vardı görüşmek için bekleyen. Matah bir şey sanıp ben de beklemeye koyuldum. Bizi bir toplantı odasına aldılar. Slayt gösterisi başlayacaktı, öndeki masanın yanında koca hoparlörler, ve çıstak çıstak çalan bir müzik....
Hala işin nasıl bir iş olduğunu bilmiyordum ve merakla bekliyordum. Sonra yönetici gibi, başkan gibi birkaç kişi konuşmaya, firma profilini anlatmaya başladılar. Ondan sonra ise bazı satış temsilcileri çıkıp show yapar gibi "kilomu bilmem kaç kilo kontrol ettim" diyerek (ve bunu yaparken de kolunu havaya kaldırmak gibi show amaçlı hareketler yaparak) bizi etkilemeye çalıştı.
Belki yarım saat, belki 1 saat sürdü bu gösteri müzik eşliğinde, hatırlamıyorum. Bir ton şey anlatıldı, en son da söylenen şuydu: Herbalife'a katılabilmek için önce onun paketini satın alıp kullanmak zorunda olduğumuz. En son bir soru sorayım dedim, sormama kalmadan bütün yetkililer salondan boşalmıştı bile!...Şaşakalmıştım, zaten cebimde üç kuruş para yoktu, olsa neden iş arayaydım ki? Demek ki bu bir iş görüşmesi değil, pazarlama ve satış gösterisiydi, ama beni hiç de etkileyememişti. Öfkeli bir şekilde çıkmıştım oradan.
O günden sonra Herbalife ismini ne zaman duysam tiksinti duydum. Ha, bir ara ben de çok kilo almıştım, ama Herbalife'ı kullanmak aklımın ucuna bile gelmedi, bol bol spor yaptım. Şu an lisanslı sporcuyum. Ve kilomu istediğim gibi kontrol altında tutabiliyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar