bugün

friends

izlemeye başlamadan önce 10 sezon biter mi diye düşünüyordum, bugün 5. tekrarını yaptım bütün bölümlerin.. 10 sezon yetmezmiş.. neden bitirmişler, sinema filmi neden çekilmemiş hiç anlamadım..

--spoiler--

5. tekrarın sonunda 10. sezonun son 7-8 bölümünde monica'nın gıdısı ve aldığı kilolar dikkatimi çekmişti.. daha dikkatli bakınca resmen hamile olduğunu anladım.. sanırım kısır olan monicakarakterinin hamile kalmasını ve diziden ayrılmasını tolere edemedikleri için bitirdiler diziyi..

--spoiler--

dizinin bitmesi adamın boğazını düğümlüyor.. hele imdb'den oyuncuların şimdi ne halde olduklarına baktıntım ve joey'i oynayan marcle blanc'ın yaşlanmış halini görünce gözüm doldu la resmen..

(bkz: joey tribiani)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026