bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- ameliyat olmak7
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması3
- dünya8
- egay sucukcu8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- gocu2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insanı sevmek2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- fas6
- sözlük kızlarının vücutları15
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- aşure günü3
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
Son zamanlarda artık iyice otomatiğe bağlamış ve baymış yazar.
ilk üç kitabı falan iyiydi. Sonradan sıradan, düz, detone bir çizgi tutturdu. Arada Stephen King-vari janr dışı romanlar yazmaya çalıştı (Boyalı Ev vs) Fakat King'in yazın yeteneğinden yoksun olduğu için olmadı. Sonra tekrar avukatlık maceralarına dönüş yaptı. Fakat ne hikmetse bunlar da çok fasafiso çıkmaya başladı. Kimilerinde kendi görüşlerini karakterlerinin ağzından insanlara dikte etmeye çalıştı, kimilerinde de karakterleri bir şeye benzemedi. En son kitabı The Litigators ise dibe vurduğu nokta. ilk birkaç sayfada heyecan verici bir olay, iyi tasvir edilmeye başlamış karakterler...sonrasında evet bildiniz fasa fiso.
Anglo-Sakson ülkeler haricinde, özellikle ülkemizde, hiç tutmayan bir yazar Grisham; çünkü kitaplarından aksiyon öğesini çıkarırsanız, özellikle karmaşık ABD hukuk sistemine uzak okuyucuların içi iyice bayılıyor. Yazmayı bıraktıktan sonra dünya yüzünden silinecek yazarlar arasında görüyorum kendisini. Ha belki Şirket, hukuk firmalarının entrikalarına ders olarak gelecek kuşakların ilgisini çekebilir.
ilginç bir nokta Masum Adam diye kurgu olmayan, gerçeklere dayalı bir kitabı var. Bir adamın haksız yere suçlanmasını anlatıyor. Bu kitap en iyi kitabı bence Grisham'ın. Belki hukuk fakültesine dönüp yasa kitapları yazmalı artık.
ilk üç kitabı falan iyiydi. Sonradan sıradan, düz, detone bir çizgi tutturdu. Arada Stephen King-vari janr dışı romanlar yazmaya çalıştı (Boyalı Ev vs) Fakat King'in yazın yeteneğinden yoksun olduğu için olmadı. Sonra tekrar avukatlık maceralarına dönüş yaptı. Fakat ne hikmetse bunlar da çok fasafiso çıkmaya başladı. Kimilerinde kendi görüşlerini karakterlerinin ağzından insanlara dikte etmeye çalıştı, kimilerinde de karakterleri bir şeye benzemedi. En son kitabı The Litigators ise dibe vurduğu nokta. ilk birkaç sayfada heyecan verici bir olay, iyi tasvir edilmeye başlamış karakterler...sonrasında evet bildiniz fasa fiso.
Anglo-Sakson ülkeler haricinde, özellikle ülkemizde, hiç tutmayan bir yazar Grisham; çünkü kitaplarından aksiyon öğesini çıkarırsanız, özellikle karmaşık ABD hukuk sistemine uzak okuyucuların içi iyice bayılıyor. Yazmayı bıraktıktan sonra dünya yüzünden silinecek yazarlar arasında görüyorum kendisini. Ha belki Şirket, hukuk firmalarının entrikalarına ders olarak gelecek kuşakların ilgisini çekebilir.
ilginç bir nokta Masum Adam diye kurgu olmayan, gerçeklere dayalı bir kitabı var. Bir adamın haksız yere suçlanmasını anlatıyor. Bu kitap en iyi kitabı bence Grisham'ın. Belki hukuk fakültesine dönüp yasa kitapları yazmalı artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar