bugün

muse

fazlasıyla emo grup. tissssskinilesi...

ama asıl tiksinç olanı "emo memo gibi şeylere gelemiyoruaam bean" diyip bu grubu severek dinleyen "marjinalim alternatifim" ayağındaki gençlerimiz ve de a natural disaster anathemacılarıdır.

(bkz: ıyy yıvreanç)
© copyright 2005 - 2026