bugün

cenaze

Zor bi seremoni, ne kadar uzak akraba da olsa, ne kadar tanımıyor olsan da geri de kalanların acısını görmek çok zor. Keşke gerçekten acılar paylaşılabiliyor olsaydı ve keşke bi nebze olsun sırtlanabilseydik geride kalanların acılarını.
© copyright 2005 - 2026