bugün

21 ocak 2012 fenerbahçe kayserispor maçı

şikecilerin hala utanmadan sağa sola saldırdıkları maçtır , önce bir tamamen aklansaydınız şu işten , bu ne celal 10 atsanız ne olur ,25 atsanız kenetlenseniz ne olur , tarih büyük ve sarı lacivert renklerle şike diye yazalı çok zaman oldu .

-edit- kızgın şikeciler çok rahatsız .
© copyright 2005 - 2026