bugün

pro evolution soccer 2012

evet beklenen gün geldi oyun çıktı bana japonun bir tür versiyonu gibi geldi hele o paslar çok saçma ayrıca almanya ligi neden hala yok onuda anlamadım. yeni stadyumlar keza hak getire. pes in en kötüsü bu bence
© copyright 2005 - 2026