bugün

need for speed

iphone serisinden undercover'da uygulamadan başka bir uygulamaya geçip tekrar undercover'a geçtiğinizde yarışmakta olduğunuz etabın amına koyan oyundur. zira oyun baştan başlar. böyle bug mı olur lan?
© copyright 2005 - 2026