bugün

pro evolution soccer 2012

söylenenlerin aksine, klavye ile oldukça kolay oynanan oyun

frikik ve penaltı çok kolay

çalım çok kolay, iki tuşa basıyon

takım oyunu olarak, oyunun bulmanız gereken bir taktiği var, bulursanız çok rahat gol atıyorsunuz

6 yıldız çok kolay, trabzonsporla barcelonayı 12-0 yendim

gerçekçi değil; 12-0 sıfır dedik değil mi

not: pes 2'den beri klavye ile oynarım.

edit-ül destur: şut+pas kombosuna kaleci sürekli yatıyor, çok saçma, ayrıca aşırtmanın da çok kolay olduğunu unutmuşum.
© copyright 2005 - 2026