bugün

ne ara fenerli görsem yüzüne tüküre tüküre gülerim

gereksizliğin dik alasıdır. galatasaray'lıyım hiçte gülünecek bir durumları yok adamların bir iki insanın yaptığı işi tüm fenerbahçelilere yülemek yanlış bir davranıştır.
© copyright 2005 - 2026