bugün

saygin2007

üzülmesin, ne mhp bünyesinde biriyim ne de mhp destekçisiyim. birine tespit yaparken zeka kırıntısı taşıyan yorumlar yazmak önemlidir. az bi yazılanı da okusa (az sayıda zaten) hakkımda yeterli bilgi sahibi olabilirdi. ama tipik yurdum insanı;

ezber, şakşakcılık ve muhalefet...

edit: rengini kısa zamanda belli etti;

(bkz: kürt soykırımı/#13484857)
© copyright 2005 - 2026