bugün

fifa 12

"türkiye ligi olacakmış" haberiyle yüzleri güldüren oyun.
artık pes'i bırakmanın vakti geldi sanırım.
not: hala yok diyolla lan. yoksa olmadı fifa üzgünüm.
© copyright 2005 - 2026