bugün

poşet

asla kese kağıdı olamayacak olmasına rağmen son derece orta malı olmuş plastik nesne. bence bu devirde poşet kullananların hepsi birer doğa düşmanıdır. ve inanıyorum ki, terörle mücadele konusunda yemeden-içmeden* çalışan muhteşem başbakanımız, doğayı tehdit eden bu teröristleri de düzenleyeceği hava harekatıyla sınırlarımız dışına püskürtecektir.
© copyright 2005 - 2026