bugün

milkshake

shaker de yapildigi icin ben kahvesiz frappe diye adlandiriyorum. burger king de guzeldir ancak tiki dondurmacilarda mesela * da iyi yapar. ancak bi burgercide icilmesi ne kaar dogrudur bilemem aslinda burger king de en iyi bkool veya sundae yenir. **
© copyright 2005 - 2026