salander

bir dönem şifrelerimi "lisbeth" olarak koymamı, yazdığım bazı programlarımda ya da modüllerinde isim olarak "asphyxia" kullanmamı hatırlatmış nicke sahip yazar *
© copyright 2005 - 2026