bugün

sünnet olduktan sonra kurulan ilk cümle

benimkisi "neredeyim ben?" şeklinde olmuştu. çünkü ben fıtık ameliyatıyla birlikte olduğum için sünnet, acısız, sancısız... anestezinin etkisi geçti ve uyandığımda neredeyim dedim. havalıyım değil mi? *
© copyright 2005 - 2026