frekans

verdiği ayarları okumak ayrı bir zevktir efendim. 'neyse ki bana ayar vermiyor, ohh lan yırttık!' *

realist düz adam. hatta belki de çoğu zaman duygusuz. yok yok sadece realist.

ayrıca yaptığı imla hatalarını gammazlamaya kıyamadığımdır.

bu adam şakirtse, şakirtler sevilesi insanlar. *
© copyright 2005 - 2026