bugün

fenerbahçeli futbolcuların alın teri

cimboma türktelekom arenada 2 tane sallarken,beşiktaşa da inönüde 4 tane geçirirken futbolcuların alnından damlayan ter de denebilir hani.bunlarıdamı satın aldı yoksa aziz naptı.satın alana değil satılana bakmak lazım bence.
© copyright 2005 - 2026