bugün

melankoli

hastalıkmış...
kime göre?
sağlıklı olduğunu iddia edenlere göre...
çok bilmiş değil mi bunlar?
kesinlikle...
çok sağlıklılarsa neden iyi değiller?
iyi olduklarını söylüyorlar...
kime göre?
onlara göre...
melankoli ne?
psikolojik bozukluk sonucu her şeyde mutsuz olmakmış...
kime göre?
onlara göre...
çok bilmişlere mi?
evet...
onlara söyle: "melankoli bile insanoğlundan daha dürüst. sadece üzülmene sebep oluyor ve mutluluk vaad etmiyorlar".
olur...
© copyright 2005 - 2026