bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez14
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- şemso buraya bak koçum2
- ingiltere3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cezayir4
- kadir inanır'ın vefatı7
- arjantin3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- avusturya2
- senegal3
- fransa5
- norveç3
- yeşil burun adaları2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- belçika4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- saraca finch house7
- isveç2
- hollanda2
- amerika birleşik devletleri9
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- panama4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- özbekistan5
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
beşiktaş'ın getirilmeye çalışıldığı haldir.
takımda mendes'in menajerliğini yapmadığı tüm oyuncular teker teker yollanıyor, yerine onun menajerliğini yaptığı oyuncular getiriliyor.
guti gelsin, simao gelsin, almeida gelsin, quaresma gelsin, fernandes gelsin... bunlar ihtiyaçtı, eyvallah.
sidnei'i getireceksen sivok neden gider?
bebe gelecekse bobo neden gider?
ne yapıyorsunuz?
transfer planınız ne?
kadro istikrarı diye bir şey duydunuz mu?
neden kurcalıyorsunuz bu kadar bu kadroyu?
en zayıf yerlerimiz beklerdi, ne oldu oralara?
sidnei'e, bebe'ye çok mu ihtiyacımız vardı?
madem stoper fazla gelecekti sidnei'i neden aldın? aldıktan sonra "aa çok oldu bura amk" deyip sivok'u göndermek de ne oluyor?
madem bu adamdan oyuncu alacaksın; alsana bosingwa'yı. ekrem'e, hilbert'e kalmayalım. bek orijinli adam gibi bir bekimiz olsun.
mendes höt dese bizim takım dağılır. adamın eline verdin artık bu kozu. bu kozu verirsen, yarın öbür gün oyuncağı olmayı göze almışsın demektir.
göreceğiz zaten ilerde neler olacağını.
sitesi bu;
http://www.gestifute.com/gestifute/index.php?lg=2
buradaki oyuncuların hepsine yarın öbür gün beşiktaş'a gelebilir gözüyle bakabilirsiniz.
olsun olsun 50 oyuncu olsun.
beşiktaş'ın yabancı oyuncu havuzu 50 futbolcudan ibaret artık.
bravo. akıllanmıyorsunuz. akıllanmayacaksınız da anlaşıldı.
geçen yıl iyi transfer yaptınız diye düzeldiniz sanmıştım, yanılmışım.
takımda mendes'in menajerliğini yapmadığı tüm oyuncular teker teker yollanıyor, yerine onun menajerliğini yaptığı oyuncular getiriliyor.
guti gelsin, simao gelsin, almeida gelsin, quaresma gelsin, fernandes gelsin... bunlar ihtiyaçtı, eyvallah.
sidnei'i getireceksen sivok neden gider?
bebe gelecekse bobo neden gider?
ne yapıyorsunuz?
transfer planınız ne?
kadro istikrarı diye bir şey duydunuz mu?
neden kurcalıyorsunuz bu kadar bu kadroyu?
en zayıf yerlerimiz beklerdi, ne oldu oralara?
sidnei'e, bebe'ye çok mu ihtiyacımız vardı?
madem stoper fazla gelecekti sidnei'i neden aldın? aldıktan sonra "aa çok oldu bura amk" deyip sivok'u göndermek de ne oluyor?
madem bu adamdan oyuncu alacaksın; alsana bosingwa'yı. ekrem'e, hilbert'e kalmayalım. bek orijinli adam gibi bir bekimiz olsun.
mendes höt dese bizim takım dağılır. adamın eline verdin artık bu kozu. bu kozu verirsen, yarın öbür gün oyuncağı olmayı göze almışsın demektir.
göreceğiz zaten ilerde neler olacağını.
sitesi bu;
http://www.gestifute.com/gestifute/index.php?lg=2
buradaki oyuncuların hepsine yarın öbür gün beşiktaş'a gelebilir gözüyle bakabilirsiniz.
olsun olsun 50 oyuncu olsun.
beşiktaş'ın yabancı oyuncu havuzu 50 futbolcudan ibaret artık.
bravo. akıllanmıyorsunuz. akıllanmayacaksınız da anlaşıldı.
geçen yıl iyi transfer yaptınız diye düzeldiniz sanmıştım, yanılmışım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar