bugün

zekarettt

ölüm ün gerçekleştiği sırada çekilen sıkıntı anına zekaret deniyormuş. yeni yazarımız bu sıkıntı anını galiba biraz daha uzatmak gereği duydu t leriuzatarak. zannımca ölümü hatırlayan kimse kendini bilmekle meşguldür.

yunan bilgeliğinin en yüksek buyruğu olan "kendini bil" sözü, bu anlamda, hem insanı kendi özlüğünü bilmeye davet eden ahlaki bir hükümdür, hem de ondan evrendeki özgün konumunu kavramasını talep eden kozmolojik bir ilkedir.

bol ve yararlı entryler dilerim...
© copyright 2005 - 2026