bugün

obsesif

benim o benim o benim o.hi hi!ha ha! gulu gulu gulu! lak lak lak!

az önce rafael nadal başlığına entry girecektim* ki bi entryde rafa'nın obsesif olduğu yazısını gördüm.
o ana kadar obsesif ne diye sorsanız?-böyle cok şey bişey bu gibisinden saçmalardım.şimdi rafa'da** çok taktir ettiğim bir sporcu.dolayısı ile bilemiyoru- aman merak ettim nedir bu obsesif?diye:
tam tamına ben!eksiksiz.* mesela ben odamda bi sivrisinek öldürsem ikincisi de var mıdır ki?düşüncesiyle yatamam.çıt çıkarmadan rahat bi beş dakika etrafı dinlerim.

yardımlarınızı esirgemeyin benim ki de can ne de olsa!
© copyright 2005 - 2026