süpercan

acaba spiderman, ironman ve hulk'un patentlerini aldılar mı diye düşündüğüm oyunumsu saçmalık.

Yani türk malı falan diyorlar övüyorlar ama 1990ların metal gear'ı bile grafiksel açıdan daha iyi be.
© copyright 2005 - 2026