bugün

camelot

yapımcısını arayıp "ıı-ııh olmamış" diyip telefonu yüzüne kapatasım var. yavaş ilerlemesi bir dert, oyuncuları bir dert. izlerken moralim bozuluyor arkadaş.
© copyright 2005 - 2026