bugün

fenerbahçe

bu futboldur. 10 kişi kalan beşiktaşa kendi sahanda 4-3 kaybedebilirsin. bi sıkıntı yoktur bunda.

e peki ilk yarı 3-0 geriye düştüğü galatasaray ve gaziantep maçlarında ne diceksiniz? bu gs ve antepin sıradan bi takım olduğunu mu gösterir. hayır.

top yuvarlaktır. ve bazı kendini yuvarlak sananlarda zötünden uydurduklarıyla konuşur durur.
© copyright 2005 - 2026