bugün

ama bizim uefa kupamız var

yabancılların bir atasözü vardır. zafer tacının üzerine oturmak. siz galatasaraylı kardeşlerimizde aynısını yapıyorsunuz.

çok komik ve utanılası bir durumdur. avrupa da şampiyon olan ilk türk takımı Fenerbahçedir. (balkan kupası)

ve noktayıda şu sö<le koymak isterim. zirveye çıkmak kolaydır. asıl mesele tutunabilmektir, kalıcı olmaktır...
© copyright 2005 - 2026