bugün

camelot

ilk bölümde çok etkilendiğim, ulan güzel dizi sardı sanırım dediğim fakat an itibariyle pek bir havası kalmayan dizi.

birincisi çok durağan, insanı sürüklemiyor. şu cnbc-e de yayınlanan merlin bile daha çekiciydi. ama bilmiyorum bunda bir sıkıntı var.

ben en iyisi game of thrones ve breakout kings ile devam edeyim dizi macerama.
© copyright 2005 - 2026