bugün

sanayi devrimi

o lanet buhar makinası bulunmasaydı, herşey daha güzel olacaktı.
neden mi ?

buhar makinalarının da dahil olduğu termik makinların verimleri düşüktür.
alternatif veya doğru olan nedir tabi ki elektrik makinlarıdır. verimleri çok yüksektir.
elektrik makinalarının geliştirilmesini geciktirmiştir o lanet buhar makinası.

bir an fosil yakıtlı o makinaların olmadığını düşünelim.
her yerde havai hatlar olur otomobiller bunlardan enerji alırdı. falan filan. uykum geldi.
© copyright 2005 - 2026