bugün

ssg

"param var huzurum var, bakın inci sözlüğe, gece evlerini basıyorlar" diyerek, inciye siktir çekmiştir. Oha lan hakaret bu, lafı dolandırmadan "zavallılar" deseydin.
© copyright 2005 - 2026