bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım3
- yaz aşkı bulamamak6
- kemal kılıçdaroğlu11
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- benim gibisi bir iki senede bir gelir2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde8
- düşünürken tavana bakmak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü3
- herbokolog4
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- iş flörtü4
- su içmekten göbeğin çıkması4
- biraz osursak mı3
- pelin gümüşdağ2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yastığın soğuk tarafı2
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- midenin tencere olması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çita leopar jaguar farkı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- bir şeyler söyle3
- sedat pekmez17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- devşirmelik makamı13
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
Adidas, Nike ve bunun gibi markalara dünya para bayılıp kendini bu alemin kralı sanmaktır.
hepimiz gençtik bir zamanlar. tabii ki lafım yaşıtlarıma. aslında lafım herkese. biz gençken bilinçsizdik. hiçbir şey öğretilmedi bize. şimdiki gençler bizden daha şanslılar bu konuda. nokia 3210 modelinin en popüler ve en iyi model olduğu yıllardan geliyorum ben en azından. gelmek istediğim nokta aslında marka özentiliğine gençken kendimin de kurban gittiği. gençliğin cahilliğine, hormonlarımın tavan yapması da eklenince marka özentisi olmak kaçınılmaz oluyor. ama artık büyüdüm, okuyorum, araştırıyorum ve en önemlisi gerçeği biliyorum.
en baştan uyarayım laflarım marka özentilerine. böyle olmayanlar lütfen alınma, gücenme yapmasın. ayağınızda adidas, nike olunca daha bir öz güven dolu oluyor değil mi insan? kotun levis olunca adam yerine konuluyorsun, ne yakışıklı ya da ne güzel dendiğinde sana, kendini bir şey sanıyorsun. kıyafetlerini görüyorlar senin, içini nereden görsünler? armani yeni bir model çıkardığında çıkarıp 200 milyon bayılıyorsun için acımadan. kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez ne de olsa. statü kazanıyorsun yeni armani'n ile. gökyüzü daha mavi, güneş daha sıcak, ağaçlar daha yeşil geliyor sana, aldanma! insani değerlerin için sevilmiyorsun uyan artık! popülerliğini seviyorlar senin, seni sevmiyorlar. markalı kıyafetler üstünde olmayınca gerçekten çıplaksın.
ne demiş ünlü düşünür mevlana. isterseniz ona bir kulak verelim. "ne insanlar gördüm dışında elbisesi yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok!"
Okuyup zaman ayıran herkese teşekkürler.
hepimiz gençtik bir zamanlar. tabii ki lafım yaşıtlarıma. aslında lafım herkese. biz gençken bilinçsizdik. hiçbir şey öğretilmedi bize. şimdiki gençler bizden daha şanslılar bu konuda. nokia 3210 modelinin en popüler ve en iyi model olduğu yıllardan geliyorum ben en azından. gelmek istediğim nokta aslında marka özentiliğine gençken kendimin de kurban gittiği. gençliğin cahilliğine, hormonlarımın tavan yapması da eklenince marka özentisi olmak kaçınılmaz oluyor. ama artık büyüdüm, okuyorum, araştırıyorum ve en önemlisi gerçeği biliyorum.
en baştan uyarayım laflarım marka özentilerine. böyle olmayanlar lütfen alınma, gücenme yapmasın. ayağınızda adidas, nike olunca daha bir öz güven dolu oluyor değil mi insan? kotun levis olunca adam yerine konuluyorsun, ne yakışıklı ya da ne güzel dendiğinde sana, kendini bir şey sanıyorsun. kıyafetlerini görüyorlar senin, içini nereden görsünler? armani yeni bir model çıkardığında çıkarıp 200 milyon bayılıyorsun için acımadan. kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez ne de olsa. statü kazanıyorsun yeni armani'n ile. gökyüzü daha mavi, güneş daha sıcak, ağaçlar daha yeşil geliyor sana, aldanma! insani değerlerin için sevilmiyorsun uyan artık! popülerliğini seviyorlar senin, seni sevmiyorlar. markalı kıyafetler üstünde olmayınca gerçekten çıplaksın.
ne demiş ünlü düşünür mevlana. isterseniz ona bir kulak verelim. "ne insanlar gördüm dışında elbisesi yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok!"
Okuyup zaman ayıran herkese teşekkürler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar