bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek8
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- burç saçmalığı6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- lip balm kullanan erkek5
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- tekerlek kaşar4
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- eski uludağ sözlük ortamı2
- devşirmelik makamı13
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- futbol8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- lionel messi11
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- hoşçakal leyla2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ithal et3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
spoiler olabilir belki
origins'ten kötü olmasını tamamen ea'ya bağladığım oyundur. yoksa kurgusu çok iyiydi oyunun. adamların yarattıkları evren zaten başlı başına harika. bir de olayların gelişimi (yani varric'in anlatması) beni eğlendirdi doğrusu. bazı yerlerde hikayeyi abartması ve bunun oynayışınıza etki etmesi gerçekten eğlendiriciydi. skill ağacı sistemi de birinci oyuna göre güzeldi. fakat skill efektleri için aynı şeyi söyleyemem. ben birinci oyunda morrigan'ın attığı bir büyünün sesini duyduğumda irkilmiştim. bu oyunda pek öyle bir şey olmadı. gerçi beni bu oyunda en çok ürküten şey örümceklerin ansızın ekranda belirmesi oluyordu. dövüş sistemi daha çok aksiyona dayalı olmuş. pek fazla taktik yapmak da gerekmiyor. bir-iki boss'ta taktik yapıyorsunuz, ya da karakterden karaktere geçip koordine ediyorsunuz. onun dışında pek yok. zaten doğru stat'lara verirseniz ve item'larınız iyi olursa, pek zorlanmıyorsunuz. diyalog sisteminin mass effect 2'deki gibi olması güzel gelişmeydi. tekerlek yöntemi güzel ve kolay anlaşılır. yalnız animasyon ilk oyuna göre kötü. bunu üzülerek söylüyorum. çünkü ben tam bir sinematik manyağıyım. hiçbir sinematiği bir salise bile atlamayan biri olarak, bunu üzülerek belirtiyorum. birinci oyundaki dudak hareketleri, mimikler on numaraydı.
umarım dragon age 3 çok daha iyi olur. olmasa da, alacağım ve oynayacağım. değişen bir şey olmayacak. bioware yapacak da biz mi oynamayacağız...*
farewell.*
edit : bethany çok tatlı ama lan.
origins'ten kötü olmasını tamamen ea'ya bağladığım oyundur. yoksa kurgusu çok iyiydi oyunun. adamların yarattıkları evren zaten başlı başına harika. bir de olayların gelişimi (yani varric'in anlatması) beni eğlendirdi doğrusu. bazı yerlerde hikayeyi abartması ve bunun oynayışınıza etki etmesi gerçekten eğlendiriciydi. skill ağacı sistemi de birinci oyuna göre güzeldi. fakat skill efektleri için aynı şeyi söyleyemem. ben birinci oyunda morrigan'ın attığı bir büyünün sesini duyduğumda irkilmiştim. bu oyunda pek öyle bir şey olmadı. gerçi beni bu oyunda en çok ürküten şey örümceklerin ansızın ekranda belirmesi oluyordu. dövüş sistemi daha çok aksiyona dayalı olmuş. pek fazla taktik yapmak da gerekmiyor. bir-iki boss'ta taktik yapıyorsunuz, ya da karakterden karaktere geçip koordine ediyorsunuz. onun dışında pek yok. zaten doğru stat'lara verirseniz ve item'larınız iyi olursa, pek zorlanmıyorsunuz. diyalog sisteminin mass effect 2'deki gibi olması güzel gelişmeydi. tekerlek yöntemi güzel ve kolay anlaşılır. yalnız animasyon ilk oyuna göre kötü. bunu üzülerek söylüyorum. çünkü ben tam bir sinematik manyağıyım. hiçbir sinematiği bir salise bile atlamayan biri olarak, bunu üzülerek belirtiyorum. birinci oyundaki dudak hareketleri, mimikler on numaraydı.
umarım dragon age 3 çok daha iyi olur. olmasa da, alacağım ve oynayacağım. değişen bir şey olmayacak. bioware yapacak da biz mi oynamayacağız...*
farewell.*
edit : bethany çok tatlı ama lan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar