panpacan

yeni spastiğimiz...nesillere antipatim yoktur ama her nesilin iyisi iyi öyle diyeyim...bu kanıya nereden ulaştım diye sorarsanız : (#11331499)

adam kronik çıktı:

(#11331673)
© copyright 2005 - 2026