bugün
- akp aslında yok her şey dekor5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- anın görüntüsü17
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- lionel messi11
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- sözlük kızlarının vücutları15
tatlıses in vurulması olayından sorumlu tutulan zanlı. ateş açanın o olduğu iddia ediliyor. ismini ilk kez bu akşam duydum. 98 de arenaya yaptığı açıklamanın özeti verildi star v de. büyük dikkatle dinledim, adam şöyle diyordu:
-"hemşehrim ve ahbabım olan hasan x( soyadını hatırlayamadım) bizi mekanına çağırdı sohbet için. ramazan günüydü, oruçluyduk ve iftarı birlikte açacaktık. tatlısesin adamları geldi, hasan x ile bir husumetleri varmış, sonradan öğrendiğimize göre. ben ve arkadaşım vurulduk. tatlıses in hasan x ile davası varsa adamları onunla halletsindi, bizi niye vurdular.
olaydan sonra ne bir özür geldi tatlıses den ne de başka şey. sonra da çıktı reklamını yaptı, kasetlerini sattırmak için. tv de yalan yanlış konuştu, mafyavari davrandı. ilk o başlattı, kan davasıdır bu artık. onun kanı akacak. biz onu sanatçı olarak bilirdik, başkaca bir bilgimiz ve ilgimiz yoktu. onun kanı akacak. ölür mü ölmez mi, allah bilir ama kan akacak."
adam son derece kararlı ve kendinden emin-haklı duruyordu. ibonun adamları tarafından haksız yere vurulması ve onun bunu gurur meselesi yapmasında adama hak verdim. hasan x in yanına onu korumaka için geldiğini kabul etmiyor. "eğer öyle olsaydı silahlı olurduk ve gelen tetikçileri içeriye bile sokmazdık" diyor.
sonuçta adam bunu onur meselesi yapmış ve eğer son olayı yapan oysa sözünde durmuş. suçluysa cezası neyse çekecek tabii, bu suçluyu övmek değildir. ancak olayı başlatan ve hatalı-kibirli olanın tatlıses olduğunu düşünüyorum. şimdi yaralı olan ibo olduğu için duygusal davranmaya niyetim yok. etme bulma dünyası burası. uçmak da yaralıydı bir zamanlar. hukuk insanların ünlü olmasına değil, haklılığına bakar, ben de öyle..
ekleme: x: hasan bora
-"hemşehrim ve ahbabım olan hasan x( soyadını hatırlayamadım) bizi mekanına çağırdı sohbet için. ramazan günüydü, oruçluyduk ve iftarı birlikte açacaktık. tatlısesin adamları geldi, hasan x ile bir husumetleri varmış, sonradan öğrendiğimize göre. ben ve arkadaşım vurulduk. tatlıses in hasan x ile davası varsa adamları onunla halletsindi, bizi niye vurdular.
olaydan sonra ne bir özür geldi tatlıses den ne de başka şey. sonra da çıktı reklamını yaptı, kasetlerini sattırmak için. tv de yalan yanlış konuştu, mafyavari davrandı. ilk o başlattı, kan davasıdır bu artık. onun kanı akacak. biz onu sanatçı olarak bilirdik, başkaca bir bilgimiz ve ilgimiz yoktu. onun kanı akacak. ölür mü ölmez mi, allah bilir ama kan akacak."
adam son derece kararlı ve kendinden emin-haklı duruyordu. ibonun adamları tarafından haksız yere vurulması ve onun bunu gurur meselesi yapmasında adama hak verdim. hasan x in yanına onu korumaka için geldiğini kabul etmiyor. "eğer öyle olsaydı silahlı olurduk ve gelen tetikçileri içeriye bile sokmazdık" diyor.
sonuçta adam bunu onur meselesi yapmış ve eğer son olayı yapan oysa sözünde durmuş. suçluysa cezası neyse çekecek tabii, bu suçluyu övmek değildir. ancak olayı başlatan ve hatalı-kibirli olanın tatlıses olduğunu düşünüyorum. şimdi yaralı olan ibo olduğu için duygusal davranmaya niyetim yok. etme bulma dünyası burası. uçmak da yaralıydı bir zamanlar. hukuk insanların ünlü olmasına değil, haklılığına bakar, ben de öyle..
ekleme: x: hasan bora
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar