bugün

sekizinci nesil olmaktan utanıyorum

(#10942433)açılan başlığa bak. (#10942445) gelen cevaba bak birileri sekizinci nesillere bi kurs felan açsın.başlıkta iş olmadığı gibi entrydede iş yok.nesildaş olmaktan utandığım durum.
(bkz: sözlük formatı)
© copyright 2005 - 2026