bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- erkekler neden erken ölür3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- ellerim bos gonlum hos2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
ilk ve son kez 2006 rock'n coke'da canlı izleyebildiğim ve neden mainstream olduğunu bir türlü anlayamadığım abartılmış ingiliz rock grubu. sanırım havalı aksanları olduğu için ya da ingiliz olmak başlı başına bir avantaj günümüz müzik dünyasında. tarzları biraz gariptir. bazen heavy, bazen soft. bazen ikisi birden. bazen hiçbiri.
ancak cool olma konusunda aşmış olduklarını söylemek gerek. ancak kendileri bir müzik grubuysa eğer, biraz daha beklentileri karşılayacak düzeyde şarkılar söyleyebilirlerdi. ama yapamadılar. yapacak gibi de gözükmüyorlar. aldıkları saçma ödüller de beni hiç ilgilendirmiyor, hakkındaki düşüncelerim değişmeyecek.
http://www.muse.mu
aramızda muse hayranlarının olduğunu biliyorum. rahat olsunlar. bu eleştiriler aslında onları sevdiğim için . bi n'sync değiller misal. ayrıca her durumda mutlaka dinlemeden ölmemeniz gereken bir gruptur.
bildiğim kadarıyla bi ara üç kişiydi, şu anda posterlerde dört görünüyorlar. ya da gece şu anda saat 3.30 olduğu için ne yazdığımı bilmiyorum. matthew james bellamy (vokal, piyano, klavye , lead guitar) chris wolstenhome (bas) and dom howard (davul ve percussion). glastonbury ile adını duyuran, daha doğrusu mainstream olan gruplardan biridir.
kısaca özetlemek gerekirse;
basit gibi görünen ama aslında basit olmayan bir müzik tarzları vardır.
sahne performansları çok çok iyi
oldukça yetenekli çocuklar. örneğin matt bildiğim kadarıyla hiç müzik dersi almamış hayatında. yirmi yıl kurslarda sürtüp sakarya'da bar şarkıcısı olanlara duyrulur.
origin of symmetry ve absolution albümleri dinlenesidir, henüz bilmeyenler burdan başlayabilirler.
şarkıları gizemli, aşırı süslü, gotik değildir ancak tatlı bir gizlilik, mahremiyet onları "muse" yapar.
kolay müzik yapıyorlar gibi görünürler, ancak çalmak gerçekten zordur parçalarını.
insanı melankolik eden depresif gruplardan değildirler.
ancak,
çok fazla dramatik, tiyatral bir tarzları vardır ve bazen rahatsız eder.
radiohead'in iyi bir kopyasıdırlar.
bazen siyasi anlamda tribünlere oynayan bir hava içinde şarkı söylüyorlar. çoğunda da baskın güç-hükümet lehine.
heavy tarzdan enfret ediyorlar.
kısaca, henüz legendary olmayan gruptur. yarın ne olur bilinmezdir..
"shame on you for thinking
you're an exception
we're all to blame
crashing down to earth
wasting and burning out
fading like a dead star
harm is coming your way
it's coming your way..."
ancak cool olma konusunda aşmış olduklarını söylemek gerek. ancak kendileri bir müzik grubuysa eğer, biraz daha beklentileri karşılayacak düzeyde şarkılar söyleyebilirlerdi. ama yapamadılar. yapacak gibi de gözükmüyorlar. aldıkları saçma ödüller de beni hiç ilgilendirmiyor, hakkındaki düşüncelerim değişmeyecek.
http://www.muse.mu
aramızda muse hayranlarının olduğunu biliyorum. rahat olsunlar. bu eleştiriler aslında onları sevdiğim için . bi n'sync değiller misal. ayrıca her durumda mutlaka dinlemeden ölmemeniz gereken bir gruptur.
bildiğim kadarıyla bi ara üç kişiydi, şu anda posterlerde dört görünüyorlar. ya da gece şu anda saat 3.30 olduğu için ne yazdığımı bilmiyorum. matthew james bellamy (vokal, piyano, klavye , lead guitar) chris wolstenhome (bas) and dom howard (davul ve percussion). glastonbury ile adını duyuran, daha doğrusu mainstream olan gruplardan biridir.
kısaca özetlemek gerekirse;
basit gibi görünen ama aslında basit olmayan bir müzik tarzları vardır.
sahne performansları çok çok iyi
oldukça yetenekli çocuklar. örneğin matt bildiğim kadarıyla hiç müzik dersi almamış hayatında. yirmi yıl kurslarda sürtüp sakarya'da bar şarkıcısı olanlara duyrulur.
origin of symmetry ve absolution albümleri dinlenesidir, henüz bilmeyenler burdan başlayabilirler.
şarkıları gizemli, aşırı süslü, gotik değildir ancak tatlı bir gizlilik, mahremiyet onları "muse" yapar.
kolay müzik yapıyorlar gibi görünürler, ancak çalmak gerçekten zordur parçalarını.
insanı melankolik eden depresif gruplardan değildirler.
ancak,
çok fazla dramatik, tiyatral bir tarzları vardır ve bazen rahatsız eder.
radiohead'in iyi bir kopyasıdırlar.
bazen siyasi anlamda tribünlere oynayan bir hava içinde şarkı söylüyorlar. çoğunda da baskın güç-hükümet lehine.
heavy tarzdan enfret ediyorlar.
kısaca, henüz legendary olmayan gruptur. yarın ne olur bilinmezdir..
"shame on you for thinking
you're an exception
we're all to blame
crashing down to earth
wasting and burning out
fading like a dead star
harm is coming your way
it's coming your way..."
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar