microsoft office 2010

son 2 gun itibariyle orjinal cd key için bile hata veren microsoft'un goz bebegi. bu kodumunun microsoft'u ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum. parayı bastırıp orjinal alıyosun sonra key hatası. 2007 var elimde anasını satıyım. çakma crackle onu kurucam.
© copyright 2005 - 2026