bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- sedat pekmez9
- küfreden kız iticiliği8
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- bir çiçek fotoğrafı bırak2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- eski mesajları okumak2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- yazarlara gelen son mesaj4
- ismet gurbuz 202418
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi7
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ankara4
- türkiye6
bir siyasi parti(isim verip de küfür yemiş etkisi oluşturmayalım müridlerinde) yönetimindeki istanbul belediyesi'nin, istanbul'lulara atılmış en büyük kazığını gözler önüne seren durum.
metrobüs, istanbul'da uzun yıllardır varolan(ki hafiflemesine rağmen hâla vardır) trafik sorunu için geliştirilmiş pratik bir çözümdür. çocukluk yıllarımda şişli'deki evimizden dolayı hayâl-meyâl hatırlarım bu sistemi. şişli-harbiye-maçka arasında böyle bir uygulama vardı o zamanlar. toplu taşıma araçları için bölünmüş olan iki şeritli bir yol. ve o bölgedeki trafik sorununu da sırtlardı büyük oranda. yani, metrobüs dediğimiz pratik çözümün, az daha pratiği olarak bakılabilir buna. gel zaman, git zaman bu uygulamanın gereksizliği görülmüş olacak ki(metro hattının etkisi de pek fazladır) vazgeçtiler bu bölünmüş yol uygulamasından. metrobüs dönemine kadar da başka bir yerde kendisine rastlamadık falan.
neyse konumuz, metrobüsün çalıntı olması ve amacımız da bunu kendi buluşu sanan, çakma einstein'ları(ve bittabi müridlerini) rencide etmek değil. bugün, avcılar'dan metrobüse bindim. ekonomi yapıp da "aylık" sikilmeyi yeğlediğim akbilimden "2" birimlik bir düşüş olduğunu daha önceden farketmiştim ama nedenini "götverenlik" şeklinde tespit etmiştim kendimce. gene de bu götverenliği biraz irdeleyesim var. neden ulan? bildiğimiz anlamda bir kara taşımacılığı söz konusu burada ve gene bildiğimiz kadarıyla yakıt olarak dr. brown'ın zaman makinesi gibi plütonyum da kullanılmıyor bu koduğumun zımbırtılarında. o hâlde neden iki katı ücretlendirme yapılır ki? cevabı basit... çünkü, metrobüsü bu ülkenin padişahı, bu ülkenin halkına bir hayır işlemek adına yaptırdı.
anlamıyor insan ne bu "ben yaptım" mantığı ile milleti ayaküstü sikme çabası? hoş gerçi azılı ak parti militanları için hava hoş... avantaları dahi onları ithâl arabalarda, kaçak yakıt ile seyahat ettirmeye yetiyorken aylık akbil hesabına girişmeleri abes olur. bilmem yanılıyor muyum?
metrobüs, istanbul'da uzun yıllardır varolan(ki hafiflemesine rağmen hâla vardır) trafik sorunu için geliştirilmiş pratik bir çözümdür. çocukluk yıllarımda şişli'deki evimizden dolayı hayâl-meyâl hatırlarım bu sistemi. şişli-harbiye-maçka arasında böyle bir uygulama vardı o zamanlar. toplu taşıma araçları için bölünmüş olan iki şeritli bir yol. ve o bölgedeki trafik sorununu da sırtlardı büyük oranda. yani, metrobüs dediğimiz pratik çözümün, az daha pratiği olarak bakılabilir buna. gel zaman, git zaman bu uygulamanın gereksizliği görülmüş olacak ki(metro hattının etkisi de pek fazladır) vazgeçtiler bu bölünmüş yol uygulamasından. metrobüs dönemine kadar da başka bir yerde kendisine rastlamadık falan.
neyse konumuz, metrobüsün çalıntı olması ve amacımız da bunu kendi buluşu sanan, çakma einstein'ları(ve bittabi müridlerini) rencide etmek değil. bugün, avcılar'dan metrobüse bindim. ekonomi yapıp da "aylık" sikilmeyi yeğlediğim akbilimden "2" birimlik bir düşüş olduğunu daha önceden farketmiştim ama nedenini "götverenlik" şeklinde tespit etmiştim kendimce. gene de bu götverenliği biraz irdeleyesim var. neden ulan? bildiğimiz anlamda bir kara taşımacılığı söz konusu burada ve gene bildiğimiz kadarıyla yakıt olarak dr. brown'ın zaman makinesi gibi plütonyum da kullanılmıyor bu koduğumun zımbırtılarında. o hâlde neden iki katı ücretlendirme yapılır ki? cevabı basit... çünkü, metrobüsü bu ülkenin padişahı, bu ülkenin halkına bir hayır işlemek adına yaptırdı.
anlamıyor insan ne bu "ben yaptım" mantığı ile milleti ayaküstü sikme çabası? hoş gerçi azılı ak parti militanları için hava hoş... avantaları dahi onları ithâl arabalarda, kaçak yakıt ile seyahat ettirmeye yetiyorken aylık akbil hesabına girişmeleri abes olur. bilmem yanılıyor muyum?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar