bugün

fizik

2. kere aldığım ;bugünkü finalin ardından ,şu vaziyette birkez daha alacağım gibi görünen ders.
--spoiler--
ortalamanın 1,2 puan üzerinde olsamda çan eğriyle bari sorumlu geçsem a.k
--spoiler--.
© copyright 2005 - 2026