bugün

1440x900

monitörümün çözünürlüğüdür kendileri. lakin hiç memnun değilim. hakkaten monitör çok büyük be hacı, insan ekranı takip edemiyor. ekranı bölebilen bi program yaziyim hemen dur...
© copyright 2005 - 2026