bugün
- guyana4
- cezayir2
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- dünya5
- velvet13
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- özbekistan3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nato zirvesi3
- fransa2
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- portekiz3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ahududu2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- futbol13
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- coğrafya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kemal kılıçdaroğlu18
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- anın görüntüsü18
Keşke; ne tuhaf bir kelime. Ne kadar anlam yüklü. Bir kadın tanımıştım daha ufacıkken, saatlerce denizi seyrederek düşünür, içine çeker ve sadece keşke derdi. KEŞKE.
Biz ufaklıkların alay konusu olmaktan ileri gidemez, büyüklerin ise farklı bir gözle baktığı başka türlü bir kadındı o. Adını bile keşke teyze koymuştuk kendi aramızda.
Yıllar geçtikçe o keşke teyzeyi ne kadar iyi anlıyorum. Bazen insanın yaşayamadıkları karşısında keşke demesi, yaşayıp da keşke demesinden daha mı iyi acaba diyorum.
Mesela keşke böyle yaşamasaydık adına aşk denilen şeyi seninle .Keşke o dar vakitlerde kavga edeceğimiz, kendimizi ispat edeceğiz diye ego savaşına gireceğimize sevgimizi yaşasaydık. Sonra diyorum ki keşke dar vakit ayırmasaydık birbirimize. Keşke sevgimizi göstermekten bu kadar korkmasaydık. Acımasız olmasaydık birbirime karşı. Keşke yaşadıklarımızın adını koymaya çalışmasaydık. Sadece yaşasaydık. Keşke aramızdaki o savaşa bir son verebilseydik. Keşke canımız acıdığı halde çocukça bir gururla acımadı ki demeyip, karşısındaki daha da hırslandırmasaydık. Keşke birimiz acıtınca diğerimiz daha fazla acıtmak için bu kadar çalışmasaydı. Sana ihtiyacım var demek keşke bu kadar zor olmasaydı mesela. Keşke ben sen derdini bırakıp biz olmayı başarabilseydik. Keşke sevgimizden emin olabilseydik.
Keşke böyle bitmeseydi, keşke öylece gitmeseydin. Keşke içimde tuttularımı bari ayrılırken söyleyebilseydim. Çekip kolundan daha çok yaşayacağımız günler var, nereye diyebilsem, o acı sözcükleri söyleyeceğime kalman için güzel bir söz söyleyebilseydim.keşke birbirimize bu kadar acı vermeseydik.
Bütün bunlara rağmen keşke seni tanımasaydım demiyorum. Sadece keşke bu kadar çok keşke biriktirmeseydim.
Biz ufaklıkların alay konusu olmaktan ileri gidemez, büyüklerin ise farklı bir gözle baktığı başka türlü bir kadındı o. Adını bile keşke teyze koymuştuk kendi aramızda.
Yıllar geçtikçe o keşke teyzeyi ne kadar iyi anlıyorum. Bazen insanın yaşayamadıkları karşısında keşke demesi, yaşayıp da keşke demesinden daha mı iyi acaba diyorum.
Mesela keşke böyle yaşamasaydık adına aşk denilen şeyi seninle .Keşke o dar vakitlerde kavga edeceğimiz, kendimizi ispat edeceğiz diye ego savaşına gireceğimize sevgimizi yaşasaydık. Sonra diyorum ki keşke dar vakit ayırmasaydık birbirimize. Keşke sevgimizi göstermekten bu kadar korkmasaydık. Acımasız olmasaydık birbirime karşı. Keşke yaşadıklarımızın adını koymaya çalışmasaydık. Sadece yaşasaydık. Keşke aramızdaki o savaşa bir son verebilseydik. Keşke canımız acıdığı halde çocukça bir gururla acımadı ki demeyip, karşısındaki daha da hırslandırmasaydık. Keşke birimiz acıtınca diğerimiz daha fazla acıtmak için bu kadar çalışmasaydı. Sana ihtiyacım var demek keşke bu kadar zor olmasaydı mesela. Keşke ben sen derdini bırakıp biz olmayı başarabilseydik. Keşke sevgimizden emin olabilseydik.
Keşke böyle bitmeseydi, keşke öylece gitmeseydin. Keşke içimde tuttularımı bari ayrılırken söyleyebilseydim. Çekip kolundan daha çok yaşayacağımız günler var, nereye diyebilsem, o acı sözcükleri söyleyeceğime kalman için güzel bir söz söyleyebilseydim.keşke birbirimize bu kadar acı vermeseydik.
Bütün bunlara rağmen keşke seni tanımasaydım demiyorum. Sadece keşke bu kadar çok keşke biriktirmeseydim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar